yasolinn Melek__55 ben sadece prilam kullanmıştım ama bende de oluyordu beyaz yağlı tabaka gibi parça parça arada yine oluyor
Deletedmom23234 Melek__55 Allah Allah emin misiniz ? Ufacık yerden parça parça şeyler gelemez ki bence akıntınız var da siz yanlış anladınız
zeynepemiromer Melek__55 çok garip canım o zaman anlamadım eğer idrar yaparken değil de normal de iç çamaşırınzda gorseydiniz enfeksiyon yada ne bileyim farklı birşey diyebilirdik ama bunu doktoruna bi sor bence
yasolinn Melek__55 ben sorduğumda doktora herhangi bi sorun olmadığını söyledi aylık kontrollerde hep idrar ve kan testi yaptırıyorum
Melek__55 Deletedmom23234 parça dedim mi kocaman parça değil 😂arada bir idrarda tortu gibi bisy görüyorum
Melek__55 yasolinn evet bende her ay yapyorum tahileri bisy cikmyor ama doktora sormayı unutmuştum teşekürler ☺️