busedemirr21 Inseqlalh cnm Benim lekelemem hiç olmadi ama dediğin gibi çocuk çok aşağıda ve çok baskı uygulaniyo buda ağrı yapıyor ilk hamileliğinde böle bi durum yaşamadım doktor sezeryan sonrası olabilir dedi. Miniklerimiz sağlıcakla vakti zamanında gelsin konu onlar olunca tüm zaman duruyo tek düşündüğün onlar oluyo Rabbim ımtehan etmesin 🌷