Sunay10 Arkadaşlar eskiden böyle karnına torba koyarlardı şimdi günümüzde yok sanırım sizin etrafınızdan duyduğunuz doğum sonrası göbeğin eski haline dönmesi için yöntemler varmı
Ayseonay Sunay10 ablam sezeryan doğum yapmıştı ben onda gördüm ilk defa kum torbasını 6 sene önce yani oda baya eski