Gokcecelik ederim canım hepimizin bebekleri sağlıklı olsun biran önce senin meleğinde çıkar inşallah hastaneden sağ salim bende sizlerden dua beklerim bende bugün kasık ağrısıyla hastaneye gittim erken doğum olucak diye korktum doktor erken doğum olabilir diyince sonra nst tahlil falan yaptılar şükür bişey çıkmadı açılmama baktı açılma da yok dedi bebek sadece biraz aşağıda dedi birde idrarda birax enfeksiyon çıktı ilaç verdi erken doğum önleyici serum taktı falan inşallah birşey olmaz çünkü bebeğim daha çok küçük korkuyorum😞 bizde sizlerden dua isteriz