Kubrakorkut Vücut ısısını yükselttikleri için iç ateşi çıkıyordur, bu nedenle emmiyor olabilir. Her kafadan bir ses çıkar şimdi, sizi de bunaltırlar. Lütfen ben sizden yardım isteyene kadar yanıma gelmeyin , karışmayın ben başbaşa kalayım bebeğimle diyin. Odanıza geçin serinletin bebeği ve siz de sakinleşmeye çalışın öncelikle. Ardından memeyi kahve rengi alanı ile birlikte genişçe ağzına verin, sadece ucunu değil. Çoraplarını çıkarın. Yelek filan varsa çıkartın 5 dk zıbınıyla kalsın sonradan memeyi inşallah tutarsa ince müslin bez örtün emzirme esnasında öyle devam edin. Emerse zaten nedeni sıcaklıktır. Hemen pes etmeyin. İki göğüste de sakince bir kaç kez deneyin. Bebeğin serinlediğinden emin olduktan sonra memeyi verin. Mama verelim diye tuttururlarsa kabul etmeyin. Sağlık ocağına eşinizle bebeği alıp gidin gelin ebeler yardımcı olsun, başka kaynana maynana peşinize takılmasın. Allah güç versin ve sabır 🤲🏻🤲🏻🤲🏻♥️