susu86 benim kanımda pırtılaşma vardı ilk 12 .haftaya kadar kullandım sonra 12. Haftamda önce kahverengi akıntım sonra kanamam oldu çok yoğun hemde bir gece hastanede yattım serumla durdu , ondan sonra doktorum bırakmamı söyledi iğne etkisi olduğunu düşündü kanım fazla akışkan olabileceği açıkladı , 33. Hafta ya gelince bebeğin gelişimin zayıf olduğunu öğrendik kan akışım tekrar hızlansın bebem kilo alsın diye tekrar başladık göbekten iğneye bu sebeple kullanıyorum