Selin12- newbabyno2 karnınız da çok şiddetli ağrı olur çok yoğun kanamanın okur ve parça şeklide gelir
Sulee_ newbabyno2 pıhtılı kanamaniz olur şiddetli doğum sancısi gibi ağrı oluyor muane oldunuzmu doktora gidip
newbabyno2 Sulee_ evetbugun gittim iğne ve ilaç verdı 2hafta sonra gıdıcem tekrar o ara sıkıntı olurda farketmem dıye korkuyorum
Sulee_ newbabyno2 kaç haftalıksiniz cok geçmiş olsunn pıhtı felan atarsanız şiddetli agri yasarsaniz tekrar gidin hastaneye
newbabyno2 Sulee_ şuan 8+2 çok tesekkurler kucuk kucuk kahverengı pıhtı gbı gelıyor ama cok mınık baskada bır belırtı yok suan