Milkshakee her gittiğim de doktorum çok hareketli bir bebek diyor ama bi ben bunu anlayamiyorum doktora soruyorum da oda hissetmen gerekiyor diyo ama gerçekten hiç öyle eli kolu bacağı anlamıyorum yani ritmik kalp atışı hissettim bugün o biraz endişe ettirdi burada sordum hickirma diyorlar ama heralde bebekler ne kadar büyük olsa lar da bazı lari çok sakin olurmuş burda okuyordum galiba onunla da alakalı birşey bu yine de yarın bir doktora gitmeyi düşünüyorum bugün aşırı derecede de mide eksimem de vardı çünkü