EbrarLinaBebek Kızlar doktorum 21-22 haftalarda yaptır demişti karantinadaydık yaptırmadım gop kadın sağlığı merkezinde ayın 19 unda çekilecek ama 23+3 olucam çekilirken internettede 23 haftasına kadar çekilir diyor geç çekilen varmı aranızda
Hilal-95 EbrarLinaBebek eğer cihaz uygunsa bakılıyor onlar ayarlıyor bende 23+3 de yaptırdım onlar öle ayarladı gün verdi
DemetF EbrarLinaBebek soyle ben de baya arastirdim doktorumun bana verdigi kagitta da 20 22 arasi yaziyordu ama normalde 18 ile 23 hafta arasiymis en iyi organlarin saydamligi ve netligi acisindan 22.hafta en saglikli haftaymis detayli icin
Tugbays Benim de 23 haftadaydı. Doktorunuza ve ultrason cihazına göre değişiyor sanırım biraz. Ben 22. Haftada afiyet hastanesine yaptırdım ama doktorum yeterli görmedi bazı organlarına bakmamışlar, sonra medipolde yaptırdım 23teydi gayet detaylı baktılar.