Hilal0696 benim de en baştan beri plesanta rahim ağzına yakın ve tersteydi. Başta kanamalarım oldu ama dikkat edince geçiyor. Hatta bu hafta 28. Haftaya girdik plesanta biraz yukarı kaymış endişe etme bol bol dinlen. Herşey yoluna girer inşallah. Sadece normal doğum esnasında zorluyormuş aşağıda olması oda zaten nasip belki de sezeryan olacaktır.