İlk çocuğumda 6 sene önce hamileyken göğüslerim çok dolgundu hatta 5 aylıktan itibaren göğüslerimden süt geliyodu mecburi sezaryen oldum hemen sütüm gelmişti. Sonrasında da şükür çok sütüm oldu oğlum döke saça içti. Şimdi 2. Ye hamileyim 36. Haftadayız ne göğsüm dolgunlaştı ne süt geldi. 2,5 hafta sonra sezaryen olcam ama acaba sütüm gelmeyecekmi diye düşünüyorum. Göğüsü dolgunlaşmayıp hemen sütü gelen oldu mu kafama takmak istemiyorum ama malum hamilelik herşeyi büyütüyoruz 🥺🥺