Merhaba bayanlar
2.3 cm açıklık ile sancıları hastanede iki gün yatarak durdurup 36+5 oldum
Bugün muayene oldum alttan bı kez ebeler bı kez doktorum baktı
İlk alttan muayene oluşum değil bu arada
Açıklığın dört cm e ulaştığını söyledi doktor
Çarşamba günü suyum fazla olduğu için kontrollü şekilde doğumu baslatcam dedi
Sezaryen değil normal doğum. Normal doğumu 37 haftalık bebeği durdurmaya çalışırken neden zorla başlatıyoruz anlamadım
Eve geldim çok az kan gördüm çamaşırımda ama çok az
Daha sonra yeşil afedersiniz özür dileyerek Küçük balgam gibi (yeşil) bişey daha vardi
Bı iki saat sonra tekrar minnacık açık renk kan geldi
Sizce Nisan mi kontrolden mi