Aaa1234 Herkesten merhaba doğumuma 1 ay kaldı fakat anne bebek çantasına karar veremedim. E bebekte bulunanlar çok kaba ağır gibi eksi. Sizler hangi marka model tercih ettiniz? 😊
Beyzannns Aaa1234 Sumay bebe der susarım Hem iç hacmi geniş bend güzel kızçem ile kendim için bunu aldım bende.
gokcekocyigit07 E bebekten baby mom çantadan aldım ben gayette memnunum, fiyatı uygun, bir çok çantadan kibar, rengi de pembiş 😁
Ozgekdr Yoykonun aldım. İnanılmaz kullanışlı ve cok kaliteli. Bir sürü cebi var. Fiyatı 200 civari ama 3 çocuk büyütür o çanta.
Woman3535 Dilekcnkn fotoğraf atar mısınız ? Ya da tam markası nedir internetten bakıyım fikir olsun bana da 🥰🌸
Kafam Aaa1234 lcw dan aldım gayet iyi fiyatıda uygun bide valiz alcam doğum çantası için iki tane mis 😂
Ozgekdr Almis valla ben cok begendim, hem geniş , hem kullanışlı. Ve bayağı güzel duruyo. Memnun kalırsınız sizde umarım☺️