İlk cocugum bir hafta kuvozde kaldı . Mamaya alıştı. Beni reddetti. Ac kalmasındansa elbette mama verdik . Herkes emzirmek ister yavrusunu ama ne yapalım herşey nasip . Mamayla da büyüyorlar hasta falan da olmadı abartılan gibi . Yok sütle büyüyen hasta olmaz falan hep yalan . Simdi 5 yasında maşallahı var sende üzülme canım benim 🥳