Prilam kullanan var mı varsa sizde bi günde sabah 2 akşam 2 olarak kullanıyorsunuz
Annneeciiiikkkk Gece 2 tane içiyorum yetiyor
Annneeciiiikkkk ben akşamları 2 tane şeklimde alıyordum, şimdi 1 adete düşürdüm. 38+3 deyim
İlk zamanlarda kullanmıştım gece yatmadan 1 tane içiyordum 1 gün idare ediyordu beni
Gece uyumadan 2 tane içiyordum.