Sevim62 Merhaba kizlar 33 haftalık gebeyim. Çakmak Erdem hastanesinde doğum yapmayı düşünüyorum. Önerdiğiniz doktor var mı ?
-momymomy3 Sevim62 çakmak değil ama Çamlıca Erdem hastanesine gidiyorum Adalet hanıma çok memnunum kendisinden 😊
Sancarefeem Sevim62 Çamlıca erdemde 2 sene önce adalet zati can’a gittim çok memnun kaldım canım hem uygundu şimdi yine ona gidicem Allah’ın izniyle ☺️
nursheenn heyecanli1anne doğum anında kendi doktorunuz yoksa ekstra ücretle mi çağırılıyor bilginiz var mı? Bende o hastaneyi düşünüyorum ama kararsızım, birde bebek yoğun bakım ünitesi var mı her ihtimale krşı
nursheenn heyecanli1anne memnun musunuz peki bir türlü karar veremiyorum çok olumsuz yorumlar duyuyoruz ister istemez endişe ediyor insan 31+2 haftalığım ayrıca artık karar vermem gerek😓