Belinayonr İdrar da enfeksiyon çıktı fitil yazdı doktor ama geçmezse eğer doğum sırasında bebeğe geçer mi sezeryan doğum olsa bile geçme ihtimali var mı acaba bilgisi olan yazarsa çok sevinirim aklım hep bu konuda 😞
Guneyinannesi1 Belinayonr ben normal doğumla geçme ihtimali var diye biliyorum belki bende yanlış biliyorumdur 🥴bu enfeksiyon tuttumu bırakmıyor
Belinayonr Guneyinannesi1 benimm aslında kendimi bildim bileli var ben alıştım artık zorluklarına ama çocuk olunca insan ister istemez korkuyor