Kubra_1234 Bende 33+5deyim sürekli akşamları kasikta belde ağrı aşağı baskı hissi oluyor 30. Haftada çok. Ağrım olunca gittim 1 cm. açıklık var dedi korkudan ne iş yapabiliyorum ne ayağa kalkabiliyorum bu normal mi anlamadım da çok sinirlerim bozuldu heryerim şişti yuruyemedigim için varmi böyle olan kızlar açılma ilerler mi sizce.. 😔
asilinannesi2609 Kubra_1234 1 cm açıklık ilerlemeyip 40 haftayı görenler var canım merak etme inşallah hiçbir şey olmaz kontrollerini aksatma bence
Bibebebi asilinannesi2609 merhaba, aynı şikayetlerim vardı bugün kontrolümde doktoruma söyledim ve muayenede rahim ağzımın kısaldığını söyledi. Çatı muayenesi yaptı ama açılma yokmuş. Biraz daha dikkatli devam etmek için artık haftada bir gel dedi ve magnezyumu düzenli sabah akşam kullanmamı söyledi canım
asilinannesi2609 Bibebebi yaa gerçekten mi😥 inşallah sağlıkla kavuşuruz bebişlere, bende meraklandım şu An yattığım ya da oturduğum da ağrım yok ama ayakta ve yürürken kemiklerim vajinam çok ağrıyor daha iki gün var kontrolüme, bakalım be olucak
Kubra_1234 asilinannesi2609 inşallah sizce bu durumdayken egzersiz plates yürüyüş yapsam bir problem olur mu doktor bir bilgi vermedi
Bibebebi asilinannesi2609 hayırlısıyla sağlıkla kavuşucaz bebişlere🙏🏻 baskı hissi ve vajina ağrısı kemikler esnediği için olur demişti doktorum sen yine de dikkat et kontrolüne kadar inşallah güzel haberlerle dönersin🌸
asilinannesi2609 Bibebebi amin canımm, kafama bu konu takıldığı için bugün gittim doktora rahim ağzında açılma yok bebek iyi dedi içim rahatladı herhalde kemik esnemesi ile ilgili. Ama bu gebelik çok zormuş türlü türlü rüyalar gördüm gece doğururken filan🤭
Nesegazi asilinannesi2609 ben 32+4üm ama öyle sikayetlerim henux yok. Haftaya baslarmi bilemem belki bebek büyüdükçe dogum yaklaştıkça olabilir. Stres yapma bu haftalardada dogsa saglikli olur bebek insallah
Bibebebi asilinannesi2609 ayy çok şükür canım çok sevindim 🥰 of evet yaa bende haftada bir doğuruyorum ara sıra emziriyorum falan bi değişik hormonlar😅
Ebru-evlek asilinannesi2609 ikiz gebeyim 33 haftalık bende de öyle oluyor dün kontrolümüz vardı kötü bısey cıkmadı sukur erken dogum riskim var ama vajina kasıklarım baya agrıyor agırlaştılar sanırım ondan bide inanılmaz sertleşiyor karnım bakalım ne kadar dayancaklar hayırlısıyla kucagımıza alalım inşallah 😊
asilinannesi2609 Ebru-evlek ikiz hamilelik daha zordur, Allah yardımcın olsun canım sağsalim kavuştursun inşallah🌸🙏🏻
asilinannesi2609 Bibebebi teşekkür ederim canım🥰🙏🏻 yaaa bu rüyalar biz hamişlere özel galiba her gece doğurmak emzirmek filan🙈