Kolipayse benim hiçbir sağlık problemim yoktu ama 9 ay denedik bir kez kimyasal oldu sonra gebelik olmadı. Adetlerim düzenliydi benim. Adet kanamasının başladığı ilk gün hayıt tohumunu kullanmaya başladım 15. Güne kadar. sabah akşam aç karınla bir su bardağı suyu kaynatıp içine bir tatlı kaşığı hayıt tohumu koydum demledim sıcağa yakın ılık olunca içtim. 15. Gün bıraktım içmeyi 12 gün sonra hamile olduğumu öğrendim testle.