Hastanede elbise daha rahat oldu, çünkü sonda takılı, ee sürekli alt değiştiriyorlar, iğne yapıyorlar, kontrol ediyorlar, ayaklandıktan sonrası da hastanede vc ye gir çık çok daha rahat oluyor, evde elbise rahattı ama dönem dönem aşırı üşüme geldiği için pijama giydim daha çok, her ihtimali göz önünde bulundurarak bu defada hem elbise hem pijama alacağım yanıma 🤗