Sultankiz SahraKubra bende düşünüyorum sizin ingilizce alt yapınız var mı nasıl yapmayı düşünüyorsunuz ☺️
SahraKubra Drf bende zazaca ve Türkçe iki dilli yetiştim ama şu anda İngilizce Öğretmeniyim 🙈 İngilizce ve Türkçeye maruz kalsın istiyorum ama tabi annemlere yakın olursak Zazaca da girer işin içine 🙈
Drf SahraKubra bence ufak ufak öğrenir ya zor olmaz genelde erken yaşta dil alıcıları daha açık diye biliyorum tabi işin ehli olanların fikri daha önemli
DemetF SahraKubra zazaca o kadar zor bir dil ki hic bir zaman ogrenemicem esim zaza kelimeleri anlamiyorum daha bebisim de ogrenirse artik cildiririm ne dionuz diye 🤦🏻♀️
hamisanne_63 SahraKubra yaa ne güzel bende cok istedim ama 6 ay gelişim geriliği çıktı geç konuştu geç yürüdü oğlum özel eğitim aldı dil terapistine faln gittik o arada hiç İngilizce hevesim kalmadı bir kere anne baba dese yeter dedim hep şuan Türkçeden başka bir dil konuşmuyor 🤷🏼♀️
honeyland SahraKubra merhaba İngilizce yi bebeğinize nasıl pekiştirmeyi düşünüyorsunuz bildiğiniz çocuk şarkısı falan var mı dinlettiğiniz yada
Sultankiz SahraKubra süper ☺️ Bende ünv ingilizce okudum bölümümü alt yapım var inşallah başarabilirim
SahraKubra hamisanne_63 Rabbim bebeğinize şifa versin inşallah.. Özür dilerim böyle bir gönderi paylaştığım için🥲🥲
Alone hamisanne_63 gelişim geriliği için test fln mı yapıldı hangi bölüm bakıyor acaba. Ya benim kızım çok geç yürüdü bi sürü çocuk doktoruna götürdüm normal demişlerdi ama şuan da tabi bazı şeylerde geri kalıyor bende bi göstermek istiyorum tekrar
gokcekocyigit07 Türkçe hariç bizde İngilizce ve Rusça düşünüyoruz bence ufak kelimeler bile çok önemli 😊 tabi bakalım kısmet, sağlıkla gelsinler de 🤲
SahraKubra gokcekocyigit07 benim de ikinci yabancı dilim Fransizca İngilizce-Fransızca olabilir ama Fransızca uzun zamandır kullanmıyorum azıcık pratik yapmalı 🙃 Tabi öncelik sağlıklı olsun gerisi teferruat zaten
Nilufar_1996 Evet bence önemli bebekler sünger gibi olur herşeyi çeker daha çabuk öğrenirler. Bende ana dilim Özbekçe Türkçe ve Rusça aynı anda öğretmeyi düşünüyorum inşallah sağ Salim bı doğsa 😄
hamisanne_63 SahraKubra estagfurullah ne özrü şuan oğlum zehir gibi maşallah cok zekalı görsel hafızası cok kuvvetli hiçbir sıkıntısı yok yaşıtlarından bile şuan daha da ileride gelişimi ☺️ Emek sabır eğitim 🤗
kucukadam DemetF bilmediğiniz için zor geliyor aslında, ben de zazayim ama konuşamıyorum anlıyorum. Bana da kürtçe zor gelir🙂
DemetF kucukadam hadi ya .benim esim annesiyle konusuyor ben trabzonluyum ama kurt arkadaslarim var mesela kurtcede kelimeleri ayirt edebiliyorum zazaca seni seviyorumu bile aklimda tutamadim tek bildigim kelime daye :)