Bugün 17+4 olduk ve dünden beri sırt üstü yattığımda gobek deliğimin altinda sanki bisey kayiyo gibi bir his var. Acaba bebek mi hareket ediyo yoksa gaz falan mi nasil ayirt ederim. Sirt ustu yatinca hissediyorum. Bazen de pıt pıt seklindd bi atma oluyo