SY2708 Sevgili anneler 11+2 olduk. Kendi tükürüğümü yutamıyorum. Ağzımda çoğalıyor sanki bu durum normal mi 🥺
hamisanne_63 SY2708 ayy bende de oluyor o durum daha ben soracaktım özellikle midemin bulandıgı zamanlar ağzımın içi bir anda tükürük doluyor 15+2 haftalıgm bugün hiç midem bulanmadı hiç o sorunu da yaşamadım ama 2 gün önce akşama kadar defalarca kustum hep ağzımda tükürük yutup duruyordum kusmamak için lavaboya tükürüyordum
Mom51122 SY2708 evet normal bazı gebeliklerde oluyormuş, kardeşim 36. haftasında hala tükürüğü ağzında birikiyor, sürekli peçetelerle geziyor. İlk zamanlar daha fazlaydı. Geçer mi dedik, azaldı ama geçmedi. Doktoru normal dedi.
Clementinee SY2708 ahhhh çok normal canımmm ve ne zorr 12. Haftaya girdim baya azaldı bende İnşallah sendede geçer az daha sabır
SY2708 hamisanne_63 maalesef ben bir haftadan fazladır yaşıyorum bu durumu. Yutunca midemi daha çok bulandırdığı için yutmayıp peçeteye tükürüyorum. İnanılmaz berbat bir durum.
SY2708 Mom51122 inşallah o kadar sürmez ya😄dışarı çıkmak işkence. Umarım hepimiz kolay ve güzel bir gebelik geçiririz.