Bilemedim. Türkiye de ki doktorlara her türlü naz geçiyor. Sagolsun lar bir çoğu hastaları ile özel ilgileniyorlar. Hastanelerimizde özel. Avrupa , İngiltere, Amerika neresi olursa olsun sağlık.sistemleri asla.bizim ülkemizdeki gibi değil. Bebeğe müdahale edip Manuel çevirme nasil olur ben bir düşünürdüm. Dönmez ise sezeryana Ok derdim sanırım.