Msk24 Merhabalar !kombine trisomy 21 riski >1:50 çıktı down sendromu yüksek deniyor amniyosentez yaptırmalı mıyım 12+1 deki test sonucudur başına böyle bir şey gelen ve bebeği normal olan var mı
minikkuzummmm Msk24 ikili test sadece değerlendirme, amniyosentes tanı testi yani kesin sonuç, bence kesinlikle yaptır, bebeğin sendromluysa karar vermen ve kendini buna alıştırman lazım
Nurtrky Msk24 yaptırmanz gerekir eğer durumunuz iyiyse nifty testide yaptırabilirsnz sadece kanla bakılıyor güzel sonuçlara inşallah🙏🏻
Pinar17 Msk24 merhaba ultrasonda ense kalınlığı ve nazal kemiği nasıldı peki? Benimde 2li taramam riskli geldi kan değerim 61/1 kombinem 406/1 geldi yaş 28. Su an 29 haftalığim 3 kere detayli ultrasona girdim. Ultrasonda her şey yolunda çok şükür. Doğumda öğrenicez bebeğimin durumunu Allah’a emanet ettim. Bu testlerin güvenirliliği pek yok. Tarama testi sonuçta kendinizi çok üzmeyin ben çok üzdüm çok ağladım sonradan pişman oldum. Sonuçta rahmin ıçini ancak Allah bilir. Ama içinizin rahat etmesi için nifty yaptırabilirsiniz ben yaptırmadım ama bazen keşke yaptırsaydim diyorum çünkü ister istemez hep aklınıza geliyor. Rabbim hepimize sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin inşallah 🤲 sağlıcakla kalın 🍀
Krizantem10 Msk24 İnşallah bebeğiniz sağlıklıdır. Nifty testi yaptırır ve onda da şüpheli bir şeyler çıkarsa doğrulamak için ammiyosentez yaptırmanız lazım. Nifty de alınan kan bebeğin eşinde olan hücreleri gösteriyormuş. Amniyosentez ise direk keseden sıvı alındığı içim bebeğin hücrelerini içeriyormuş.Ben nifty yaptırdım. Biraz sıkıntı çıktı. Sonrasında amniyosentez yaptırdım şuan sonuçları bekliyorum.
Msk24 Pinar17 merhaba ben bugun muayene gittim tekrar amniyosentez istemiyorum diye imza attım nifty sordum 2500 diyorlar kararsız kaldım ultrosana girdim ense kalınlıgı 14. Haftadayız 1.06 burun kemiği oluşmuş gayet organlarıda saglıklı dedi açıkcası eşimle bitik durumdayız bende Allah verdi allah alsın ben katil değilim diyorum inşallah güzel şeyler duyarız 🙏🏻
Akademisynanne Msk24 merhaba istanbulda mısınız? İstanbul’da devlet hastanesinde dna testi yaptırabilirsiniz
Msk24 Krizantem10 yani amniyosentez tehlikeli ve nifty %98 sonuç veriyor dedi doktor bence riske girmişsin inşallah hayırlı sonuç gelir
Krizantem10 Msk24 benim doktorlarımda ( bu arada 3 doktora gidiyorum. ) nifty için %60-70 dedi. Amniyosentezin korkulacak bir yanı yok. Ben yaptıralı 17 gün oldu.
Krizantem10 Msk24 daha tromisi 8 ile ilgili sonucum çıkmadı. Bir ayı bulur sonuçlar demişlerdi. Cuma günü tıbbi genetik doktoru ile randevum var. Bakalım çıktıysa o gün öğreneceğiz.
Msk24 Krizantem10 peki geç kalınmış olmuycak mı sonuç ne olursa siz de benim gibi doğurmayı mı düşünüyosunuz
Krizantem10 Msk24 eğer sonuç pozitif yani hasta çıkarsa kurul olan bir hastahaneye gidip daha detaylı inceleme yaptırmamız gerektiği söylendi. Özür derecesine göre hem kurul hem biz değerlendirme yapacağız. Bizim yaşımız biraz ileri ne zamana kadar bakabiliriz geride kimseye bırakamayız herkesin bir hayatı var al bu özürlü çocuğu diyemeyiz. İnanırmısınız yaklaşık 10 haftadır doğru düzgün uyumuyorum. Her durumu düşünüyoruz. Kesin bir kararımız yok amniyosentez sonucunu bekliyoruz ona göre doktorların da söylediklerine göre bir karar vereceğiz. Allah hepimizin yardımcısı olsun.
Esra_3929 Merhaba içiniz rahat olsun isterseniz amniyosentez yaptırın benim 4 taramam riskli geldi ultrosan da herşey normaldi hiçbir sıkıntı yoktu amniyosentez yaptırdım hiç korkulacak bir durum yok 2 dk bile sürmedi inan acımadı bile sonucum geldiginde inanın dünya başıma yıkıldı trimizo21 geldi çok üzüldüm çok agladım heyet aldırma kararı çıkardı ama ben kıyamadım dogurdum ama çok araştırdım doguca ne yaparım nasıl yol izlerim ne tür hastalıkları olur filan da filan aldırıp aldırmamak size kalmış birşey bu kimseyi ilgilendirmez bir ömür siz bakıcaksınız bu çocuga aldırma günah cana kıyma diyem hiç kimse sizin yanınızda olmucak aldırmayı da geçtim sizi nasıl bir şey bekliyor onu ögrenmiş olursunuz ona göre yol çizersiniz hazırlık yaparsınız ben dogurdum 16 aylık oglum hiç pişman olmadım iyiki de dogurmuşum yine olsa yine dogururum bu benim kararım tabi inşallah bebginizde birşey çıkmaz Rabbim saglıklı bir şekilde kucagınıza almayı nasip etsin..
Msk24 Krizantem10 amin canım bende aynıyım ve inan hamilrliği yaşayamaz oldum bağ kuramıyorum bebekle içten içe ya böyle bir şey varsa diyorum Hakkımızda hayırlısı
Krizantem10 Msk24 az önce amniyosentezi yapan perinatoloji Doktoru aradı beni amniyosentez temiz çıkmış bebekte Tromisi 8 yokmuş. Yani Nifty testi yanlışmış. inşallah sizinde bebeğinizde bir şey yoktur temiz çıkar sizin içinde dua edeceğim.