Merhaba ben hamile kalmadan önce 4.64du kendiliğinden düştü ekstra bişey yapmadım ve ilaç kullanmadım şimdi altı haftalık hamileyim ve 3.59 dahiliyeye gidicem fakat ilaç kullanmayı düşünmüyorum.dogru beslenme ile dusurebilecegimi öğrendim bol su.ilac kullanmak istemiyorum.ama kişiden kişiye farkediyodur tabiki