Firu123 çok araba baktık, cumartesi gününden çarşamba gününe kadar mağaza mağaza gezip bütün arabalara baktık diyebilirim…
bunu tercih etmemizin sebebi bebek tek elimde pusetteyken diğer tek elle de bir tuşa basıp arabanın kapanması oldu 😅 ve su geçirmez kumaş olması, arabanın esnek olması yanlardaki yaylardan araba esniyor ve hafif bi araba iki kere o mağazaya gidip arabaya baktık en son gittik aldık içimize en çok o sindi çünkü.. henüz doğum yapmadım bebekle deneme imkanım olmadı daha ama mağazada bayağı bi denedim gayet rahattı 😊