zelihaskin Normal doğum çok istiyordum hep hareket ettim bu yüzden ve dün doktorum makat geliş sezeryan olabilir dedi o kadar üzüldüm ki yine de 40. Haftaya kadar bekleyeceğim bu durumu yaşayan varmı acaba
eaktr zelihaskin benim oğlum döndü fakat kanala girmedi ne yazık ki bende kanala girmesini bekliyorum😓