34+5de gittim kontrole bebek 2200gramdi ozaman benim bebek bayağı zayıf .doktor bana da iki seferdir minyom bir bebek diyip diyip durdu ama neyapmam gerektiği ile ilgili bişey demedi. Şimdi 35+5 olduk bir haftadır dikkat ediyorum yememe ama kilo aldimi acaba. Bir sonraki kontrolüm de haftaya (36+5)ozamana kadar kilo alır insalllah çok kafama takıldı🥺🥺