Evet bende bu yoldan geçtim.. Acildeydm serum falan yedim sonraa kadın doğuma geç dedi tamam dedm neyse şikayetimi falan söyledim tamam dedi çatala geç bir an bir şaşırdım neyse geçtim çatala alttan muayene etti kafası dönmüş falan dedi ana bşr de elini bir soktu karnımın üstünden de bastırdı çatında uygun dedi ama çığlığı bastım🤣aslında çok acımıyor kızlar ama benm canım tatlı siz bana bakmayın34+5 im bu arada… Neden alttan muayene etti neden çatı muayenesi yaotı anlamadım ama neyse…