aaysecoo 12 çıkmış değerim 30-100 normal referans😬 doktora randevu alana kadar gecikebilir (devlette randevu zor bulunuyor ) eczaneden dvit’e baslamalı mıyım sizce?
bebegimizibekliyoruz1 aaysecoo benim değerim 3 çıkmıştı 😂 12.haftamda direk doktorum d vit spreyi verdi 😂 bence doktorunuza ulaşamıyorsanız sağlık ocağına gidip ona göre hareket edin
MerveNur- aaysecoo doktor bana sağlık ocağından al demişti sağlık ocağı ücretsiz vermiyor mu zaten her gebeye
bebegimizibekliyoruz1 MerveNur- Ysmmmnn benim değerim fazla düşüktü doktorum kendi yazdı 100 küsur ucreti vardı en son alındığında spreydi benimki genelde hap veriliyormuş emilimi az falan dedi ondan sprey verdi
MerveNur- bebegimizibekliyoruz1 yani doktoru beklemeden sağlık ocağına danışın sonucu gösterin isterseniz diye dedim 😊