Busrademirci Kızlar merhaba bu gün kontrol günümdü 37+3 oldum yalancı sancılarım çıktı doktor normal dedi suyun gelirse karnın 3-4 dk da bir sertleşirse hemen gel dedi şuan bel ağrım başladı birden bire bu doğum belirtisi mi acaba bilenler yazabilir mi?
Kvsraykt Busrademirci önemli olan düzenli sancı gelmesi dakika tutun mutlaka pozisyon değişse bile ağrı geçmez en fazla 60 sn sonra geçer