catlover1 Doktoruma göre bebeğim haftasına göre biraz tombiş o nedenle acaba kaç numara bebek bezi önerirsiniz? Tecrübeli annelerin yardımına ihtiyacım var :)
Cicilibicili catlover1 ben de sleepy kullanıyorum memnunum çok. Sleepy alacaksanız 2 numara alın. 1 kalıbı çok küçük. Benim bebeğim 3500 doğdu. 2 rahat oluyordu
Tuanasaf catlover1 sleepy bio natural kullanıyorum ben 2 numarayla başlamıştım size de öneririm çünkü 1 numarası çok çok minik prematüre için uygun o yüzden yenidoğana 2 yle başlamalısınız
catlover1 Cicilibicili sleepy hangi bezini bio naturel mi acaba islak mendil hangisini kullaniyorsunuz 210lu var 2 numara onu alsam hemen 3e geçiş yapmayiz değil mi çok tecrubesizim 🙈
Tuanasaf catlover1 bence 120 li alın bio naturali bebeğinizin gelişimine göre değişebilir çünkü bitmeye yakın yenisini hemen alabilirsiniz ıslak mendil de Molfix izotonik sulu ıslak mendil kullanıyorum
Cicilibicili catlover1 benimki bio natural değil diğeri benimki. Çok stok yapmayın çünkü değişedebiliyor onu doğunca duruma göre bakarsınız. Islak mendil de sleepy kullanıyorum. İçeriği temiz hem bez hem ıslak mendil
Tuanasaf catlover1 Molfix izotonik sulu ıslak mendil kullanıyorum ama 4. Aydan sonra sleepynin Kekikli olan ıslak mendilini kullanmayı düşünüyorum