Kızlar 34 haftalık olduk artık, daha da çok var aslında ama benim topuklarım inanılmaz ağrıyor. Özellikle sol topuğumun üstüne basmak bile istemiyorum. Sabah uyandığımda çok acıyor, gün içinde alışıyorum ama çok ayakta durup mesela çamaşır asma ve yemek yapma işini üst üste yaparsam akşam ayağa kalkamayacak hale geliyorum bazen. Doktor kontrolüme de daha 10 gün var. Siz yaşadınız mı hiç böyle bir ağrı? İyi gelecek bir şeyler var mı? Yemek yaptığım gün yürüyüşe çıkamaz hale geldim valla korkuyorum🤦🏻♀️