Mucizemm0101 Doktor gerek duyduysa gereksiz diye birşey yok. Bende perşembe günü yaptırdım devlette doktorum 75 g istedi sadece 15 TL eczaneden glikoz alıp içtim boşa para vermeyin derim devlette de aynısını yapıyorlar. Tabi gene tercih sizin sadece fikrimi belirtmek istedim. 😊