Yasminyenice Kusciviltisi ay yok esprisine yazdım ya. Bir şey olmaz ne olacak en fazla boğazları şişer
yeniannna34 Asyaoguz kışın bile soğuk su içiyorum asla ılık su içemem çok şey söylüyorlar hamileyken icme diye de dinlemiyorum😅😅🤷♀️
Kusciviltisi Yasminyenice sonradan anladım 🙈😂😂 aşırı saçma olduğu icin cevap vermeden duramadım absjskld
Banubaytok Asyaoguz ben 2 aylik hamileyken bi başladım doğum yapana kadar dondurma buz soğuk su içtim hiç bisey olmadı şuan oğlum 3 aylik olcak soğuk su icmiyom süte geçer diye bide az bisey içsem hemen boğazım susuyo ama hamileyken okadar içtim hastalanmadim
Kusciviltisi DemetF ya hanımefendi bebek üşür deyince dalga geçmek istedim ama zaten oda ironi yapıyormuş avshsjskld
durununannesiiiiii Bende bi yorum hatırlıyorum birinin kayınvaldesi demiş yanlış hayırlamıyorsam 🙈dondurma yersen beyni donar diye 😂😂