Havva1995 evet ilk doğumu mecburi sezaryen olmuştu. Herhangi bir tedavi görmedi doğum sonrası kendiliğinden geçti diğer iki gebeliğinde hiç sorun yaşamadı. Hatta ilk gebelikle ikincisi arasında süre çok kısa, bebek beş aylıkken diğerine hamile kalmıştı. Çok şükür hiç yaşamadı aynı sorunları