Seqnem Emiemi evet fazla dedi. Sezeryan olacağım ama kendi isteğimle. Bu nedenle sormadım bile normal olur mu diye.
Emiemi Seqnem 50 gr yaptı Yüksek çıktı 175ti. Sonra 3 saatlik 100 gr yükleme yapıldı bişi demedi ayda 1 kilodan fazla alma dikkat et dedi sadece