Fatmaens34 Kızlar gebelikte ne kadar Abur cubur tüketiyorsunuz ben uzun zamandır yemiyordum çikolata falan bugun aldım 😅
Babyahu Fatmaens34 Bebiş hareket etmediğinde veya muayene olmaya giderken mutlaka çikolata yiyorum hemde nasıl 😋
Uyumsuzzz Çok sık olmıycak derecede yiyorum canım çok cips isterse gidip alıyorum ama çok yemiyorum 2 haftada bir falan ☺
Uyumsuzzz Fatmaens34 valla çok sık yemediğim için bi zararı olcağını düşünmüyorum ama bende vicdan azabı çekiyorum ☺
Gizemin-minnakI @Fatmaens ben fazla yemiyorum . Çikolatayla aram hamilelikten sonra kötü oldu 😂çok nadir yiyorum . Kontrole giderken ve ya canım isterse . Cips iki üç kere yedim ama çok az yemişimdir onu da . Dondurma yiyorum genelde ben 😂
Babyahu Fatmaens34 hissetmeye başlayınca da kötü 😶 bu seferde hareket etmedi, bir şey mi oldu acaba diye endişeler başlıyor 🙈