Aysegul354 ben iki defa girdim farklı hastanelerde ikisi de devlet hastanesiydi birinde büyük tv gibi ekran vardı ben ordan bakıyodum doktor bilgisayardan fotoğraf felan vermedi diğerine daha dün girdim sadece doktorun görebileceği şekilde duruyodu küçük ekran hiç görmedim ama fotoğraf verdi pek anlaşılmasa da rapor şeklinde kilosu felan da yazıyodu kısacası bence hastaneden hastaneye değişiyor