İlk hamileliğim. Haliyle çoğu şeyi bilmek istiyorum. Doğum sancısı geldiğinde ilk yarım saatde bir geliyor daha sonra sıklaşıyor deniliyor. Hangi aşamada hastaneye gitmemiz gerekiyor. Ve hastaneye gitmeden önce evde yapılırsa daha acısız bir doğum olur. Birkaç yerde okudum gitmeden önce duş alın göğüslerinize dokunun vs deniliyordu doğumu kolaylaştırmak içinmiş. Yardımcı olursanız sevinirim