Nrgl_glbhr123 Kızlar 37 haftalık hamileyim bugün uyuyordum uyandım ve istemsizce altıma işedim tutamadım üzerimi değiştirdim sortum yine ıslak ve yine değiştirdim şuan 1.2 damla daha iskaklik var suyum mu geldi bilmiyorum ilk gebeliğim tecrubesizim
Mom5444 Nrgl_glbhr123 merhaba🌸 benim suyum geldiğinde yatıyordum bi bardaktan su dökülür gibi geldi ve tam şefaf su değil biraz beyazlıklarda vardı akıntı gibi
Smyrna Nrgl_glbhr123 canım benimde ilk gebeliğim de suyum uyku anında gelmişti tıpa açılır gibi bir ses duydum banyoya gittiğimde şeffaf su akmaya başlamıştı ılık ılık istemsizce akıyor zaten
Yasemin_in68 Nrgl_glbhr123 işemekle farklı bişey canım suyu anlarsın su birden pat diye boşalıyor kiminde de az az sızarmış bazısı anlar bazısı anlamazmış
Yasemin_in68 Nrgl_glbhr123 güzel takipte bulun canım bebeğin suyu çok çok önemli enfeksiyon riskine karşı terledim falan sanma iyi takip et hatta eczanelerde bebeğin suyu sızarsa uyarıcı ped gibi ölçerler varmış normal ıslaklıkla amniyon sıvısını ayırt eden renk veren kullanabilirsin 💐