Mery16 Kızlar ilk hamileliğim de boyle bir agrım olmadı fakat bir kac gündür adet olacakmışım gibi bir agrılar geziyor alt tarafımda yasayan var mı 🙈😰
Kvsraykt Mery16 benimde 32 de başladı haftada 2 3 kere oluyor 36+5 deyim ama hep geçici pozisyon değiştirin
ikincimucizemmmm Mery16 ah canım bendede var o erken doğum riskim var ve 4 cm açılmam evde yatıyorum ve dinleniyorum iyi geliyor 34+2 yim çok geçmiş olsun kendini yorma bol bol dinlen
Mmoommlife Mery16 bendede var bızde 35 haftalıgız bende neredeyse 30.haftadan berı var nst de sancım cıkmıyor ama dınlenınce yada pozısyon degıstırınce gecıyor yalancı sancılar bunlar
Mery16 Cogu zamanımı dinlenmeye ayırdım artık ama son haftalarımız artık ev , temizlik , düzen doneminin Acılması lazım kızlar bu işler nasıl yetişecek 🤧🤧
fatmakolay Mery16 ben de 35+2 deyim adet sancısı gibi değil ama sürekli kasıklarımda genital bölgemde ağrı vardı enfeksiyon çıktı en son nstde sancı da göründü ama ben sancı tarzı bir şey hissetmedim