Zeynepnurr Kızlar 14+5 günlük hamileyim peçeteyle özel bölgemi sildiğimde kahverengi bişey geldi normal mi bu dün ilişki olmuştu
cinardefnemoms Zeynepnurr ilişkiye ara ver biraz canım bekle eğer artarsa druna başvur . Benimde öyle oldu Dr a yazdım devam ederse gel demişti kontrol et kendini devam ederse git
Asyaayaz1 Doktora bildirmeniz gerekir hem içiniz rahat etmiş olur hemde bir problem varsa önlem alınır
canand24 İlişki yasağı koymuş muydu doktor. Bi risk veya sıkıntı yoksa ve kanama şeklinde değilse önemli değil diye biliyorum ben ama
canand24 Asyaayaz1 bende de 13. haftada pembe bi leke olmustu doktorum yerleşmeden kaynaklıdır demişti. Uzun surmezse ve kanama olmazsa korkma demişti ona dayanarak fikir verdim ama herkeste farklı tabi tedbirli olmak gerek 😊🙏🏻
Asyaayaz1 canand24 kesinlikle katılıyorum bende pembe leke olmuştu bir ay progestan kullandırmıştı sağlıkla kavuşun inşallah yavrularınıza😍
canand24 Zeynepnurr çok tedirgin olduysan git sonra insan sürekli korku içinde kalıyo bisey mi oldu diye stres yapma boş yere bi görsünler tabi