ParlakNmt Perşembe günü 2 cm açılma var dendi , ve eve geldik. Ne zaman açıklık daha fazla olur neler önerirsiniz yada kendin anlayabiliyor musun
ikincimucizemmmm ParlakNmt benimde 4 cm açılmam var ve evde yatıyorum daha erken olduğu için senin zamanın dolduysa bol bol yürüyüş ve çömelme merdiven inip çıkmak hızlandırıyor
ParlakNmt ikincimucizemmmm 39 haftalığım Cuma’ya kadar gelmezse 23 Ağustos pazartesi yatış yapılacak bende açılmayı hızlandırmaya çalışıyorum tek olduğum için merdiven inemiyorum bu sıcakta başım dönüyor
ikincimucizemmmm ParlakNmt evde sürekli ılık duşta oturmayı dene canım birde korumasız ilişki baya işe yarıyor ilk oğlumda bana etki etmişti
ikincimucizemmmm ParlakNmt evet canım açılmayı sahada hızlandırıyormuş doktorum söylemişti öle yaptım bir gün sonda doğuma gitmiştim
ParlakNmt ikincimucizemmmm zarar vermez mi yanş eminiz demi canım 😁 vala korkuyorum bişi olur diye , bide bebeğin rahimde olduğunu nasıl anlarım