Tgcycl öncelikle inşallah çok güzel geçer herşey Allah gönlüne göre versin. Opuyu ben sabah 10da olmuştum aç karnına gidiyorsun. Seni tüp bebek bölümüne alıyorlar bi odaya götürüyorlar sütyen hariç soyunup hasta önlüğü giyiyorsun sonra bone takıyorlar saçına, yürüyerek ameliyathaneye gidiyorsun aynı yerde zaten karşı oda gibi. Sonra seni çatala yatırıyorlar, bacaklarını yerleştiriyorsun. Kollarını bantlıyorlar çatala sonra damar yolu açıp anestezik ilaçları veriyorlar sonra uyuyorsun. Ben “kolumun bu kadar acıması normal mi?” derken uyudum.😂 Sonra uyandım sedyeyle çıkardılar soyunduğum odaya koydular kahvaltı getirdiler suyunu iç güzelce ye ki anestezi etkisi kalmasın dediler. Eşim dışarda çatlıyordu hemen onu aradım görüntülü böyle aşırı uykuluydum ve adet sancısı gibi hafif ağrım vardı ama güldüm şebeklik yaptım üzülmesin diye. Bişeyler yedim su içtim hemşire geldi kullanmam gerek ilaçları anlattı 13yumurta toplanmış dedi yarın seni arayacaklar döllenen bilgisi verecekler dedi. Numarasını verdi sorun olursa ara diye(özel hastane) sonra giyindim çıktım eşimle biraz oturduk, dr çağırdı çok güzel vs dedi hastaneden çıktık. O gün ve bi sonraki gün regl gibi ağrım vardı hep eve gidip uyudum sürekli. Çok fazla hareket etmemeye çalıştım sonuçta ameliyat gibi yani. Kvalidemdeydim yemek vs için kalktım sadece. Sonra bi gün sonra aradılar 11i döllenmiş dediler bi daha ne zaman arayacaksınız dedim 3gün sonra dedi şaşırdım her hastanenin sistemi farklı bu opudan sonra1. ve 4.gün aradılar. 4.gün de 6tane kalmıştı yarın sabah gel yapalım dediler. 5.gün sabah yine 10 gibi aldılar. Embriyolog 4 tane var 2 transfer 2dondurulucak onaylıyor musun dedi evet dedim benim istediğim de buydu. Öyle işte uzun oldu ama