Kızlar bugün hastaneye gittim 6/4 miniğimin kalp atışını duydum nasıl ağladım anlatamam.bundan önce gıttıgım bayan doktor benı çok üzmüştü.bu gebelık buyumemıs gelısmemıs 1 cm büzüşmüş falan vs dıye kovar gibi.Sonra ertesı gün başka bir doktora gıttım doktor muayene etti 8 cm kese oluşmuş 10 gün sonra gel kalp atışını dinleyelim dedi.bugün gittik duydum çok şükür. Yalnız benım adet tarıhıme göre 7/6 olması lazım. Ama doktor 6/4 gebesiniz. Hayırlı olsun dedi. Geç mi döllenme olmuş oluyo. Yoksa bebegım mi küçük.