gyk-38 Sureyyakaraca Bencede ya zaten her hafta girilmesi gereken birşey se ucuz 15 20 TL olması çok iyi olur
2sy gyk-38 nst si ozellikle cok pahaliydi cunku. Ilk doktorumdu sonradan hastaneden ayrildi diye onla devam etmistim ama bundan sonra bisey olursa direkt normal ozel hastaneye giderim testi de muayenesi de nst si de her acidan daha uygun oluyor.. 🤷🏼♀️
ebru23 gyk-38 degisiyo oglumda 20 tlydi 3 sene once simdi 35 40 liradir tahmini muayene de ayri 150 tl olmus devlete gidiyprum
minikcivcivim gyk-38 canim hastaneye gitmeden arayıp bilgi alabilirsin 🌸 mesela benim gittiğim özel nts ücreti almıyor bende gitmeden aradim öyle öğrendim🙂
ecemsmom gyk-38 benim gittiğim hastanede 150-200 arası diye duydum buradaki 15 TL leri görünce yıkıldım 🤣
HaticelKubra Birşey merak ediyorum bende doktor değişikliği yapmaya karar verdim özel hastanede daha muayene olmadan nstye gönderdiler 32.haftamda? Normal mi acaba?
gyk-38 HaticelKubra 36.hafta itibariyle giriliyor diye biliyorum ben ama doktordan doktora değişedebilşr biraz erken olmuş sizinki
Tuysl HaticelKubra doktor muaneden sonra göndereceği yere once nst sonra muane yapiyor olabilirler o yuzden normal genelde 31 sonrasi baslar nst
Elikra gyk-38 nasıl yaaa ücretli mi olmuş 😯 en son 5 sene önce gebelik kontrolüne gidiyodum medicale ücretsizdi şimdiki durum ne bilmiyorum bakalım son aylarda yalnız şaşırdım açıkçası
gyk-38 Elikra Evet banada saçma geliyor ücretli olması ama özel hastane işte adım atsan para alıyorlar 🙄
Elikra gyk-38 yani önceden yoktu böyle bişey o da yeni çıkmış demek ki kızım 9 oğlum 5 yaşında ikisinde de medikal parka gittim nst ücreti yoktu ilk kez burada duydum