oznuryakup44 Milenka Dubletombikdoner ama benim bugünki açıklık muayenem çok zor oldu bağırmamak için kendimi zor tuttum
Dubletombikdoner oznuryakup44 benimde ayni sekilde zor oldu cunku sonra haftalarda daha fazla derinden bakıyorlar 😁😊
Merveselimmm Dubletombikdoner yapma ya ben de 36da muayene oldum da her hafta bakcam artık dedi ben de bı rahatlamıştım böyleyse iyi diye amaninn 😅😅😅
Milenka Dubletombikdoner İnşallah o güne kadar kendi gelir 🤗devlettede suni sancıyla baslatiyorlar genelde
Dubletombikdoner Merveselimmm 😁😂 hahaha bende aynisini ne dedim ya ne guzelmis rahatmis ama ileride canini cikaftiyorlar😁😂
Merveselimmm Dubletombikdoner bugün yine çatı muayenesi oldum dediğin gibi ilki gibi degilmisss biraz ciyaklamis olabilirim 😂😂 2 cm açılma varmış muayeneden sonra sancı oldu doğurcam ben galiba ya
es_aybala Dubletombikdoner 8 gün sonra 40 hafta doluyo benimde. Acaba 41in dolmasını mı beklicekler? Banada 41e kadar bekleriz demişti doktor