Avciii benim de kaynanam yok, hiç tanımadım. Vefat etmiş Allah rahmet eylesin. Belki geçinirdim belki geçinemez, bilemiyorum ama postlarda bazen kaynanalardan nefret ediyorum bazen gelinlerden. Oğlunu kocası sanan kaynanalar mı dersin. Kaynanayı gözüne diken etmiş gelinler mi dersin.. Allah herkese geçim versin. Geçimsizlik kötü şey, huzur kaçırır.